Taiteiden yö 15.8.

Kirkkopuiston Terassin kesän päättäjäisviikolla vietetään myös Taiteiden yötä!

Torstaina 15. elokuuta iltaa tähdittää Ritarikunta, joka nähdään livekeikalla terden puistolavalla klo 18. Tätä ennen voit tulla haastamaan itseäsi vaikka kaverin kanssa ilmaiselle akrojoogan kokeilutunnille, jonka järjestää joogayrittäjä Henriikka Konki, klo 17. Liikkuvuusharjoituksia on tarjolla myös Fysicin järjestämänä klo 17.30. Loppuillan ajan musiikin puolesta Taiteiden yön juhlintaan johdattelee DJ Jori Hulkkonen.

Kaikki päivän ohjelma on pääsymaksutonta ja järjestetään säävarauksella.

Taiteiden yö 15.8. ohjelma

Terde auki klo 10-23, keittiöt klo 12-20
Akrojoogan kokeilutunti klo 17 (ei ennakkoilmoittautumista)
Fysic: avoin liikkuvuushetki klo 17.30 (ei ennakkoilmoittautumista)
Ritarikunta LIVE klo 18
DJ Jori Hulkkonen klo 19-22.30

Ritarikunta

25. juhlavuottaan viettävä Ritarikunta esiintyy Kirkkopuiston Terassin päättäjäisviikolla Taiteiden yössä. Kotimaisen hiphopin pioneeriryhmän ainutlaatuinen show etenee sen nuorimman jäsenen, DJ Chuck Mainin kapellimestaroimana, alkuperäisjäsenten Lempi Joen, Jesse J:n ja Chydeonen toimittaessa omilla tonteillaan. Nelihenkisen kokoonpanon tapa toimia on hioutunut aikojen saatossa lajissaan ainutlaatuiseksi.

Puistoesityksessä asiain tila on helppo todeta vaikka useamman sukupolven voimin.

Setissä kuullaan turkulaisen räpin peruspilareita, ja kenties yllättävämpiäkin vetoja niin RK:n mittavasta katalogista, kuin sen jäsenten soolomateriaalin syövereistä.

Kirkkopuiston Terassin kesäkauden päättäjäisviikkoa vietetään 12.-18. elokuuta.

Viikkoon mahtuu useita livekeikkoja, Chyden Visan finaalikerta ja DJ-keikkoja. Tervetuloa viihtymään vielä hetkeksi kesään ja terassille!

Ilmainen sisäänpääsy. Säävaraus.

Edellinen