Kirkkopuiston Terassi

Kirkkopuiston Terassi on turkulainen yhteisterassi, joka perustettiin ensimmäisen kerran pandemiakeväänä 2020.

Nyt vuonna 2024 Kirkkopuiston Terassi on auki jo viidettä kesää. Kesäkausi kestää 8.5.–18.8.2024. Terassi on auki joka päivä maanantaista sunnuntaihin. Sateella ja poikkeuksellisen epävakaalla säällä terassialue on suljettu.

Alueella on paljon ohjelmaa arkiviikkoisin: maanantaisin järjestetään jo toista vuotta Chyden-visaa, tiistaisin kotimaisten artistien livekeikkoja, keskiviikkoisin nautitaan jazz-musiikista Flame Jazz Summer Live -konserttisarjan kautta ja torstaisin Puistodiskossa soittavat vaihtuvat DJ:t.

Jatkuvan ohjelman lisäksi terassilla järjestetään muutama suurempi tapahtuma, esimerkiksi Viinipuisto-viinifestivaalit ja Turku Craft Beer Park -panimotapahtuma.

Kesällä 2023 Kirkkopuiston Terassi keräsi 130 000 kävijää.
Yhteisterassia operoi Turku Food & Wine Fest Oy.

Vuoden 2024 osallistuvat ravintolat:

• Trattoria Romana

• BurgeriBaari, Voi veljet -yhtiön pop up

• Yum Bao

• Kakola Brewing Company

• The Cow

• Viinibaari Vinho

Kuvapankki

Lataa web-kokoon soveltuvat kuvat
täältä.
Toimitamme mielellämme myös printtiin soveltuvat tiedostokoot, kysy niitä maililla!

Samuli Pasanen
Kirkkopuiston Terassin tuottaja