Kirkkopuiston Terassi on ehdolla Turun Kehittäjäksi 2024

Takana on viisitoista tapahtumarikasta kesäviikkoa ja ennätysmäärä kävijöitä, yli 160 tuhatta. Upea terassikesä on päättynyt riemukkaissa tunnelmissa, sillä Kirkkopuiston Terassi on ehdolla Turun Kehittäjäksi 2024!

Olemme otettuja ja iloisia ehdokkuudesta, sillä turkulaisuus ja kaupunkikulttuurin kehittäminen ovat Kirkkopuiston Terassin toiminnan ja arvomaailman keskiössä.

Kirkkopuiston Terassin missiona on rakentaa elävää ja helposti lähestyttävää kaupunkikulttuuria kaikille turkulaisille sekä kaupungissa vieraileville. Tätä työtä olemme tehneet jo viiden kesän ajan yhdessä yritysten, yhteisöjen ja aktiivisten kaupunkilaisten kanssa. Kirkkopuiston Terassi on koko yhteisömme aikaansaannos, ja olemme siitä valtavan ylpeitä! Kesällä 2024 terassialueemme työllisti yli 70 henkilöä, joista pääosa nuoria ja opiskelijoita.

Turku kehittyy, kun uskallamme yhdessä kokeilla uutta. Samalla on kuitenkin tärkeää kunnioittaa kaupunkimme rikkaan historian kerroksia. Alusta asti olemme Kirkkopuiston Terassilla halunneet tuottaa viihtyisää nykyhetkeä, joka elää sopusoinnussa Vanhankaupungin rikkaan kulttuuriperinnön kanssa.

Nyt on siis aika valita Turun Kehittäjä 2024! Te kaikki olette tässä valinnassa avainasemassa. Toivomme, että olemme ansainneet luottamuksenne ja äänenne.

Äänestä Turun Kehittäjää täällä!

Suurkiitos siis kaikille tuestanne ja tervetuloa viihtymään taas ensi keväänä!

Taiteiden yö 15.8.