Kirkkopuiston Terassin kesäkuu on täynnä tekemistä!

Kesäkuu tulvii juhlaa

Pieni kurkistus kesäkuuhun on paikallaan, sillä seuraava kuukausi tuo mukanaan monta hurmaavaa kesäjuhlaa. Odotettu Viinipuisto-festivaali palaa puistoon 14.-15.6. Tule tutustumaan viinin valloittavaan maailmaan ja viihtymään viikonlopun ohjelman parissa!

Vanhankaupungin Juhla & Varhaisperunapäivä 15.6.

Lauantaina 15.6. olemme mukana myös Varhaisperunapäivässä sekä Vanhankaupungin Juhlassa. Lauantaina ohjelmaa on koko päivän mitalta, livemusiikista liikuntaan, taiteeseen ja historiaan!

12.00 Senioritanssit

13.00 Kulttuurikampus keskustelee: Millainen oli vanha Turku?

14.00 Akrojoogaa puistossa: ilmainen kokeilutunti.

15.00 Turun Lausuntakerho esittää: Kultaista Valoa - Kesäisiä Runoja

16.00 Päin Brinkkalaa -komediarevyyn makupaloja!

17.00 Livekeikka: Aicha

19.00 Livekeikka: Lätsä

20-00 DJ Janne Salminen

Turku Aperitivo 3.-14.6.

Välimeren rannoilta tuttu aperitivo-kulttuuri rantautuu Aurajoen varrelle jälleen tänä kesänä! Terdellä mukana Trattoria Romana, Yum Bao, Vinho, BurgeriBaari ja Kakola Brewing Company.

Stand up -illat terassilla

Laugh my Turku tuo terassille stand up -illat kolmeen otteeseen. Ensimmäinen stand up keskiviikkona 5.6. ( MC Anitta Ahonen, pääsesiintyjä Tommi Vänni). Showtime alkaa klo 20:30, Flame Jazz Summer Live -konsertin jälkeen.

Tavataan terdellä!

Kirkkopuiston Terassi, Sibelius-museo ja Åbo Akademin säätiö aloittavat kesäkuussa yhteistyön

Osallistumme Turku Aperitivo -viikoille 3.–14.6.