Juhannustanssit 21.–22.6.

Kaupunkijuhannus tiedossa? Tule nauttimaan urbaanista keskikesän juhlasta Kirkkopuiston Terassille! Terden juhannuksessa yhdistyvät vehreän puiston viihtyisyys ja eloisan terassialueen lämmin tunnelma. Herkuttelu on näissä juhlissa helppoa: alueen ravintoloilta löydät pizzoja, burgereita, pastoja, aasialaista katuruokaa, sekä tietysti laadukkaat viinit, oluet ja ihanat kesädrinkit.

Juhannustansseja juhlitaan juhannusaattona perjantaina 21.6. ja juhannuspäivänä lauantaina 22.6.

Pe 21.6. klo 19-21 Lauri ja Pehmeät Vävyt
La 22.6. klo 17-00 DJ Ollimaine Jäbä - Käännösmusaa ja Suomi-iskelmiä

Tervetuloa mukaan juhlistamaan yöttömän yön taikaa!

Sunnuntaina 23. kesäkuuta terassi on suljettu.

Avaamme ovet taas maanantaina 24.6. klo 10, ja keittiöt palvelevat klo 12 alkaen. Huom. Juhannuksen jälkeen Chyden visasta pidetään parin viikon tauko, ja visailu jatkuu jälleen maanantaina 8.7. klo 19.

Lauri & Pehmeät Vävyt

DJ Ollimaine Jäbä

Turku Craft Beer Park tuo puistoon kotimaiset pienpanimot 11.-13.7.

Kirkkopuiston Terassi, Sibelius-museo ja Åbo Akademin säätiö aloittavat kesäkuussa yhteistyön