Kirkkopuiston Terassi aukeaa keskiviikkona 8.5. klo 10!

Terassin avajaisia juhlitaan ke 8.– la 11.5. Tutustu alta avajaisviikon ohjelmaan.

Avajaisten ohjelma

KE 8.5.
Keskiviikkona 8.5. klo 18 Flame Jazz Summer Live -konserttisarjan avaa huippumuusikoiden trio Antila/Mäkynen/Tuuri, joka soittaa takuuvarmaa svengimusiikkia eloisalla tunnelmalla. Triossa soittavat nuoremman polven huiput Mikko Antila ja Joonas Tuuri sekä Suomen tunnetuimpiin jazzmuusikoihin lukeutuva rumpalivirtuoosi Teppo Mäkynen!

Jazzien väliajalla klo 19 lavalla vierailee Finfringe-festivaalin Dan Zerin: Squek! Makupala Squeak!-esityksestä. Zerin vyöryttää omakohtaista stand upia Tourettesta ja masennuksesta – matkustamista ja terapiaa unohtamatta! Esitys on englanninkielinen.

TO 9.5.
Helatorstaina klo 18-20 Finfringe All Stars: Jökull Ernir, laulaja-lauluntekijän akustinen soolosetti Reykjavikista. Melodista folkkia raaoista tunteista huumorin sävyttämänä. Lisäksi valikoituja makupaloja festivaalin tarjonnasta.

Illan kruunaa Puistodisko ja DJ Anttipiootti välimerellisellä DJ-selektiolla Europppa-päivän kunniaksi.

PE 10.5.
Perjantaita 10.5. tähdittää klo 20 upea YONA. Mukana myös DJ Janne Salminen.

LA 11.5.
Lauantaina 11.5. puistotunnelmasta vastaa DJ Janne Salminen.

Kirkkopuiston Terassille on aina ilmainen sisäänpääsy.

Ruoka ja juoma
Kesän menuista vastaavat tänä vuonna Trattoria Romana, Yum Bao, BurgeriBaari, Kakola Brewing Company, viinibaari Vinho ja cocktailbaari The Cow.

Aukioloaikamme toukokuussa
Ma-To 10-22
Pe ja La 10-23
Su 10-22
Keittiöt ovat auki arkena ja sunnuntaisin 12-20, perjantaisin ja lauantaisin 12-21.

Klikkaa itsesi mukaan myös FB-tapahtumaan.