Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Tiistai LIVE: Pekko Käppi

Tiistai LIVE Kirkkopuiston Terassin puistolavalla joka tiistai klo 19. Ilmainen sisäänpääsy.

Pekko Käppi nähdään odotetulla soolokeikalla jouhikkonsa kanssa Kirkkopuistossa tiistaina 21.5. Pekko Käppi & K:H:H:L -yhtyeen tuorein albumi Credo ilmestyi vuonna 2023.

Pekko Käpin huhmareeseen on heitetty ilmavaa folk -ilmaisua, bluesin juurekkuutta ja psykedelisvivahteista rockia. Maljamaisessa astiassa hienonnettu lopputulos on ihastuttavaa ja omaleimaisen nerokkaalla tavalla helposti lähestyttävän populaarimusiikin muottiin istutettua kansanmusiikkia.

Pohjoista gotiikkaa sekä olevaisuuden mosaaikkipeilimaailman mantramaisia sirpaleita pärskyvät tarinat sulautuvat mitä mainiommilla tavoilla yhtyeen orgaaniseen voimaan, jota ei voi pysäyttää ja joka saa sielusi pikkulinnun tanssimaan.

20. toukokuuta

Chyden Visa: Turku 10/10