Tiistai LIVE: Pekka Nisu

9.7. Pekka Nisu

Pekka Nisu nähdään kesän ainoalla Turkukeikalla soolona Kirkkopuistossa!

Pekka Nisu esittää sydänmaarockia. Musiikissa yhdistyvät persoonallisella tavalla countryvaikutteinen rock ja tarinat, jotka sijoittuvat suomalaisen maaseudun peltomaisemiin ja pikkukaupunkeihin. Uusi albumi Lauhanmaa on koskettava ja kirkas kuvaus maaseudun nykytilasta. Levyn tarinoissa yksityisestä kokemuksesta tulee yhteinen.

Pekka Nisu tunnetaan vuonna 2020 lopettaneen Pimeys-yhtyeen laulaja-kitaristina ja yhtyeen lukuisien klassikoiden kirjoittajana. Uusi albumi on Nisun kolmas soololevy ja jatkumoa Papillon (2021) ja Kaiken täytyy mennä (2022) -albumeille.

8. heinäkuuta

10. heinäkuuta

Kappalaisen kesävieras: Lohikäärmeet - myyttisiä hirviöitä vai onnen tuojia?