Tiistai LIVE: Liisa Akimof

13.8. Liisa Akimof

Kulttuurialan moniottelija ja ikiliikkuja Liisa Akimof julkaisi ensimmäisen sooloalbuminsa “Kaikenlaista uutta tulossa” yli kahteenkymmeneen vuoteen viime vuonna. Tämän pohjilta artisti saapuu Yökerho-yhtyeensä kera Kirkkopuiston terassille kauden viimeiseen Tiistai LIVEen 13.8. Kaikenlaista uutta todellakin on luvassa, sillä albumin jälkeenkin artisti on jo ehtinyt julkaista kesähitin “Vain miehet osaa grillata”.

Yökerho-taustayhtyeessä soittavat mm. Räjäyttäjistä ja Amurista tunnettu Mikko Siltanen sekä Tiisusta ja Lyytistä tuttu Antti Vuorenmaa.

12. elokuuta

14. elokuuta