Tiistai LIVE: F

Tiistai 4.6. F

Valloittavana esiintyjänä tunnettu ja Emma-palkittu rap/R&B-artisti F julkaisi keväällä 2024 uuden albuminsa Self-helpless.

Self-helpless on antiteesi itsensä jatkuvalle kehittämiselle ja ylistys keskeneräisyydelle. Visuaalisesti albumi kumartaa 90-luvun ikonisten tähtien, kuten Anna Nicole Smithin ja Pamela Andersonin suuntaan. Albumilta julkaistiin viisi singleä: musiikkivideollaan vakuuttanut Taas mennään, Muija on ku kone, Teetä (feat. Tuplakääk), Naispaholainen II ja Exit.

Rohkeista ja visuaalisesti kekseliäistä livekeikoistaan ylistetty F tunnetaan parhaiten Ihana-hitistään, joka lähentelee kultarajaa.

Monipuolinen, vahvoja albumikokonaisuuksia luova artisti on ollut ehdolla Emma Gaalassa useasti ja vuonna 2021 hänet palkittiin vuoden musiikkivideo-palkinnolla.

3. kesäkuuta

5. kesäkuuta