Tiistai LIVE: Goldielocks

Tiistai 25.6. Goldielocks

Suomalainen artistitulokas Goldielocks yhdistelee musiikissaan menneiden vuosikymmenten orgaanisia bändielementtejä ja tämän päivän indievaikutteista popia. Maamme rajojen ulkopuolella operoiva tekijä saattaa musiikillaan kuulijat dramaattiseen elokuvamaailmaan, jossa menneisyys ja tuleva kohtaavat. Artistin uniikki ääni ja vahvan tarinalliset lyriikat vievät vaihtoehtoiseen todellisuuteen, jossa jokainen voi tuntea olevansa tarinan päähenkilö.

Goldielocksin debyytti-EP ”East to South” ilmestyi loppuvuodesta 2023. Sen singlet nousivat kansainvälisille Spotify-soittolistoille ja saivat radiosoittoa Suomen lisäksi kaikissa Baltian maissa. EP vei tekijänsä myös esiintymään mm. Islantiin, Italiaan sekä eri puolille Saksaa. YleX puolestaan valitsi hänet maamme lupaavimpien artistien joukkoon YleX Läpimurto 2024 -listaukseen. Tällä hetkellä työn alla on jo seuraava EP, jonka ensimmäinen single Live Again nostettiin peräti kolmen eri Spotify-soittolistan kanteen heti ilmestymispäivänään.

Keikat järjestetään ulkotilassa, joten sateisella säällä voimme joutua siirtämään illan keikan. Ilmoitamme siirroista nettisivuillamme, Tiistai LIVEn Facebook-tapahtumassa ja Instagram-tilillämme @kirkkopuistonterassi.

21. kesäkuuta

Juhannustanssit 21.–22.6.