Taiteiden yö: Ritarikunta LIVE & DJ Jori Hulkkonen

25. juhlavuottaan viettävä Ritarikunta esiintyy Kirkkopuiston Terassin päättäjäisviikolla Taiteiden yössä. Illan kruunaa DJ Jori Hulkkonen!

Kotimaisen hiphopin pioneeriryhmän ainutlaatuinen show etenee sen nuorimman jäsenen, DJ Chuck Mainin kapellimestaroimana, alkuperäisjäsenten Lempi Joen, Jesse J:n ja Chydeonen toimittaessa omilla tonteillaan. Nelihenkisen kokoonpanon tapa toimia on hioutunut aikojen saatossa lajissaan ainutlaatuiseksi. Puistoesityksessä asiain tila on helppo todeta vaikka useamman sukupolven voimin.

Setissä kuullaan turkulaisen räpin peruspilareita, ja kenties yllättävämpiäkin vetoja niin RK:n mittavasta katalogista, kuin sen jäsenten soolomateriaalin syövereistä.

Illan kruunaa DJ Jori Hulkkonen!

Ilmainen sisäänpääsy.

____________

Kirkkopuiston Terassin kesäkauden päättäjäisviikkoa vietetään 12.-18. elokuuta. Viikkoon mahtuu useita livekeikkoja, visaa ja DJ-keikkoja. Tervetuloa viihtymään vielä hetkeksi kesään ja terassille!

15. elokuuta

Akrojoogan kokeilutunti