Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Flame Jazz Summer Live: Turku Sea Jazz opening

31.7. Turku Sea Jazz opening

Ukko Heinonen & Josu Mämmi: Blanc Lines + John Nurmisen Säätiön Itämeri-keskustelu + Puños

Merellinen kaupunkifestivaali Turku Sea Jazz kutsuu yleisön mukaan jazzin aalloille jo neljättä kertaa! Pääsymaksuttomassa avajaistapahtumassa Kirkkopuiston Terassilla saadaan maistiaisia jazzkentän herkuista ja pysähdytään John Nurmisen Säätiön Itämeri-aiheisen keskustelutilaisuuden äärelle.

Klo 18 Josu Mämmi & Ukko Heinonen: Blanc Lines

Festariviikon avajaisten alkuillassa kuullaan helsinkiläisduo Josu Mämmin ja Ukko Heinosen tuoreen Blanc Lines -albumin sävellyksiä, jossa yhdistellään vähäeleisesti ambienttia ja jazzia. Kaksikon prosessia ohjaavat alitajunnan esteetön virtaaminen, sekä kokeileva ja ennakkoluuloton asenne musiikkia ja ääntä kohtaan.

Josu Mämmi – elektroniikka
Ukko Heinonen – saksofoni, huilu

Klo 19 Hyvää vointia ja pitkiä siimoja, terveisin Itämeri

Väliajalla järjestetään John Nurmisen Säätiön itämerellinen keskustelutilaisuus, jossa ajankohtaiset asiantuntijavieraat keskustelevat hyvinvoinnin ja Itämeren suhteesta, kestävästä lähimatkailusta sekä merestä inspiraation lähteenä niin taiteessa kuin keittiössä.

Klo 20 Puños

Illan kruunaa turkulaisen Punomon spin-off -yhtye Puños, joka soittaa syvää jazz/funk/soul-musiikkia blaxploitaatio-elokuvien hengessä.

Ilmari Aitoaho – urut
Lauri Laine – kitara
Ami Kajan – basso
Lauri Levanto – rummut

Turku Sea Jazz -festivaalia vietetään 31.7.–3.8. Kirkkopuiston Terassilla, Seilin saarella ja Merikeskus Forum Marinumilla. Tutustu festivaaliohjelmaan osoitteessa turkuseajazz.fi.

Edellinen
30. heinäkuuta