Takaisin kaikkiin tapahtumiin

Akrojoogaa puistossa

Tule mukaan viettämään hauska akrojoogan kokeilutunti ja jatka päivää nauttien Kirkkopuiston terassin tarjonnasta!

Tänä kesänä Kirkkopuiston terassille saapuu uusi, jännittävä aktiviteetti: akrojoogan kokeilutunnit! Akrojoogassa yhdistyy jooga, akrobatia ja hauskanpito. Akrojoogan kokeilutunnit tuovat Kirkkopuiston terassille lisää iloa tänä kesänä monella tavalla:

• Osallistuminen aktiiviseen toimintaan ulkoilmassa on täydellinen tapa viettää kesäpäivää.

• Akrojoogan kokeilutunnit luovat yhteisöllistä tunnelmaa ja tarjoavat mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.

• Kokeile hauskaa lajia yksin, yhdessä kumppanin tai ystävän kanssa, tai isommallakin porukalla.

• Kuka vain voi tulla mukaan kokemaan onnistumisen ja ilon kokemuksia, ennakkotaitovaatimuksia ei ole.

Kokeilutunnille voi osallistua yksinkin, sillä kaikki harjoitteet tehdään pienryhmissä. Paikan päältä löytyy mattoja, mutta oman alustankin voi ottaa mukaan. Tähän lajiin suositeltavaa on pukea housut tai shortsit hameen sijaan.

Tule rohkeasti mukaan maksuttomaan kokeiluun! Ei ennakkoilmoittautumista. Huonon sään sattuessa kokeilutunti perutaan.

Ohjaajana Henriikka Konki (Instagram: @joogamimmi), jolta voi kysyä lisätietoa.

Ensimmäiset kokeilutunnit: 25.5. Klo 12-13 ja 15.6. Klo 14-15.

23. toukokuuta

TFO:n pienyhtyekonsertti